در حال بارگزاري اطلاعات

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت .دکتر شریعتی
مدیرعامل زاگرس چهارمحال کار آفرین برتر استان شد
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > صفحه اول معرفی شرکت > اخبار

 

مدیرعامل فولاد زاگرس چهارمحال به عنوان کار آفرین برتر استان چهارمحال و بختیاری برگزیده شد

در ششمین جشنواره استانی کارآفرینان برتر استان چهارمحال و بختیاری که در سالن همایش های فنی و حرفه ای این استان برگزار شد مدیرعامل فولاد زاگرس چهارمحال به عنوان کارآفرین برتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی و لوح تقدیر این جشنواره توسط علی اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به آقای عزت ا... دوروش مدیرعامل شرکت فولاد زاگرس چهارمحال اهدا گردید

در این مراسم استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اشتغال پایدار در این استان به تعداد 22 هزار نفر در سال 89 را حاصل تلاش و کوشش کلیه مسئولین در جهت توسعه اشتغال و کار آفرینی در این استان بیان کرد و از همه خدمتگزاران دراین عرصه تقدیر و تشکر نمود .

آیت ا... ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد نیز طی سخنانی اظهار داشت کار آفرینان و فعالان این حوزه باید در به کار گیری نیروها دقت لازم در تناسب جنسیت ،توانایی و تخصص با حوزه های فعالیت را مد نظر قرار دهند.

ایشان افزود: مشاغلی که در واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ به زنان اختصاص می یابد باید با روحیات لطیف و احساسات آنان سازگار باشد و از گماردن آنان در کارهای سخت و خشن پرهیز شود.

 بنا بر هیمن گزارش مدیر کل کار و امور اجتماعی چهارمحال و بختیاری در این همایش از شناسایی دو هزار کارآفرین در سطح این استان خبر داد و گفت :برای داشتن اقتصادی پویا باید از کارآفرینان حمایت شود.

سلطانی افزود:این اداره کل در حال پیگیری اجرای مصوبات وزارت کار در اختصاص 20 درصدی تسهیلات به طرح های کارآفرینی ،تخصیص 5 درصدی تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی و حمایت مادی دو درصدی دستگاهها و ادارات و نهادها به منظور حمایت از کارآفرینان است.

گفتنی است: در این جشنواره به 9 نفر کارآفرین برتر استانی در 3 بخش خدمات،کشاورزی و صنعت لوح تقدیر اهداء گردید.

عزت ا... دوروش در خصوص انتخاب ایشان به عنوان کار آفرین برتر استان چهارمحال و بختیاری گفت:این موفقیت حاصل تلاش ،همت ،خلاقیت و کار گروهی همکاران اینجانب و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت فولاد زاگرس چهارمحال و مدیریت عالی شرکت آتیه فولاد نقش جهان در راستای توسعه ظرفیت های این شرکت میباشد که لازم می دانم از تمامی

زحمات و حمایت های بیدریغ این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم .ایشان در گزارشی که در همایش ارائه نمود به اقدامات انجام شده این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد زاگرس چهار محال که از زیر مجموعه های شرکت آتیه فولاد نقش جهان است بعنوان اولین مرکز خدماتی در استان چهارمحال و بختیاری در سال 87 فعالیت خود را آغاز نمود و پس از احداث فضای کارگاهی در حدود 2000 متر مربع و نصب و راه اندازی یک خط برش سنگین سالیانه بیش از 55 هزار تن تولید دارد که امید است در سال جهاد اقتصادی با حمایت های دولت خدمتگزار به صنعت منطقه و اجرای طرحهای توسعه بتوانیم در کمترین زمان ممکن زمینه اشتغال بیش از 700 نفر را بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم نمائیم.



1390/04/12 :تاریخ بروز رسانی
 
ارسال نظرات
نام و نام خانوادگی
نظر














تاریخ و ساعت
کاربر مهمان به سایت فولاد زاگرس خوش آمدید          
6 1403 ادريبهشت
بخش هاي وب سايت
آمار بازدیدکنندگان
3 بازدیدهای امروز
19 بازدیدهای دیروز
86 بازدیداین ماه
124423 مجموع بازدیدها
 
پایگاههای مرتبط

تبلیغات شرکت